13. Neurohezkuntza: nola ikasten du garunak?

Uztailak 2, 3 eta 4

Garunari esker ikasten dugu. Hezkuntzan, ordea, organo nahiko ezezaguna da eta irakasleok, orokorrean, bere funtzionamenduari buruzko jakintza eskasa dugu. 

Hori hobeto ezagutzeak garrantzi handia du. Leslie Hart-en hitzetan: “Garuna ulertu gabe esperientzia pedagogiko bat diseinatzea, esku bat konprenitu gabe eskularru bat diseinatzea bezala da”. Horren harira, azken urteetan jaiotako diziplina berri  bat dugu: neurohezkuntza. Ez da metodo bat, hezkuntzarekiko begirada berri bat baizik, pedagogiako eta psikologiako jakintzei garunaren funtzionamenduari buruzkoak batzen dizkiona. Diziplinarteko ikuspegia du, beraz, eta helburu nagusia zientzian oinarritutako kultura bat sortzea da, erabaki bat hartzeko garaian ikerketetan eta ebidentzia enpirikoetan oinarrituz. 

 

Gehiago irakurri

𝐃𝐚𝐯𝐢𝐝 𝐂𝐚𝐬𝐭𝐫𝐢𝐥𝐥𝐨 𝐀𝐥𝐯𝐚𝐫𝐞𝐳 | Lehen Hezkuntzako irakaslea, Neurohezkuntzan sakontze mailako masterra (UB), AFNHn espezializatua (Russell Barkley eskola); haurtzaroarekiko pasioa duena eta bertatik etengabe ikasten saiatzen dena.

9:00-14:00

Edukien kalitatezko lanketak eta irakasleen ongizatearen zaintzak bereizten ditu Hik Hasiren formazioak.

Gutxienez ekimen bat hautatuta egon behar da
    Datu basean erregistratu zaude jada beraz ez dizkizugu zure datu pertsonalak berriz eskatuko. Lege oharrak eta pribatasun politika onartu besterik ez duzu egin behar.

    Formazio gehiago erakutsi

    Psikomotrizitate Erlazionala: aukera berdintasunerako eta emozioen hezkuntza